Skolstart

På måndag, då börjar skolan för mig.
Så nu blir det till att pendla varje dag, men det ska nog gå bra. Skolan verkar hur bra som helst i alla fall. Jättegod skolmat, fräscha lokaler och så är det ju roligt med en inriktning. Naturvetenskap inriktning internationellt arbete & bistånd, det ni!

Aja, ska bli kul att träffa nytt folk i alla fall, men kommer sakna alla gamla. Är inte så orolig för att bli ensam, vet ju att jag kommer få massor av nya kompisar. Men vad jobbigt det kommer bli att inte kunna träffa folk mitt i veckan längre, och jag kommer sakna alla sovmorgnar. Och att bli tvungen att plugga igen, jag som har så svårt för det..!



Men jag har inte fått nåt schema än! Har kollat på hemsidan typ varje dag, men nej. Åh vad jag är nyfiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0